galatasaray taraftarı kendi kongresini izlemeyip fenerbahçe kongresini izliyor diyenler , haklısınız.
galatasaray kongresinde herkes oyunu kullanıyor , sandıklar açılıyor. iki başkan kürsüye çıkıp birbirini tebrik ediyor ve sonuçlanıyor. bunun neyini izleyelim amk.
sizin kongreleriniz ise sirk tadında. kavga edenler , yuhlayanlar , çekip gidenler , küfürler. keşke her sene kongre yapsanız da izlesek amk.
Sık geçen başlıklar
biz akdenizliyiz 4
ekşi profilihalil umut meler maçlarında beşiktaş kazanma yüzdesinin düşük olma sebebi halil umut meler değil , siz zaten maç kazanamıyorsunuz amk.
ulan koskoca hakim ziyech'i her akşam bonzai içen , tek dizi olmayan , sokaklarda dilenen arap dilencisi yaptılar.
30 metreden sol ayağı ile size çakınca anlarsınız ziyech kimmiş.
30 metreden sol ayağı ile size çakınca anlarsınız ziyech kimmiş.
türkiye'nin en çok yıldızı olan takımı olmayı hedefleyen fenerbahçe'ye trabzonspor şoku.
edit: fenerbahçeliler kendilerini açıklamaya çalışırken nasıl aciz duruma düşüyorlar hahah. istanbul'la trabzon bir değilmiş.
belki de adamlar trabzon'da los galacticos kurdu o dönem ne biliyorsunuz amk ? işte o dönemlerde ulusal bir turnuva olmadığı için yıldız hesabının 1959 öncesinin hesaplanması saçmalık.
trabzonspor'un da zaten hakkını istediği için değil de bu manyaklığa bir son vermek için bu açıklamayı yaptığını düşünüyorum
edit: fenerbahçeliler kendilerini açıklamaya çalışırken nasıl aciz duruma düşüyorlar hahah. istanbul'la trabzon bir değilmiş.
belki de adamlar trabzon'da los galacticos kurdu o dönem ne biliyorsunuz amk ? işte o dönemlerde ulusal bir turnuva olmadığı için yıldız hesabının 1959 öncesinin hesaplanması saçmalık.
trabzonspor'un da zaten hakkını istediği için değil de bu manyaklığa bir son vermek için bu açıklamayı yaptığını düşünüyorum