Sık geçen başlıklar

kahkullutavsan 1

ekşi profili
kesinlikle aras kargo derim çünkü kuryeleri bile o kadar uyanık olmuş ki mesai bitiminde temasız kod göndertip kargonuz adresinize teslim edilemedi mesajı gönderiyorlar rezil bir firma bu kargodan çektiğim sıkıntıyı hiçbir kargo firmasından çekmedim müşteri hizmetleri bile ona göre ilgileniyor bilginiz olsun