Sık geçen başlıklar

türkiye'nin en kötü kargo firması 3

ekşi'de gör
kesinlikle aras kargo derim çünkü kuryeleri bile o kadar uyanık olmuş ki mesai bitiminde temasız kod göndertip kargonuz adresinize teslim edilemedi mesajı gönderiyorlar rezil bir firma bu kargodan çektiğim sıkıntıyı hiçbir kargo firmasından çekmedim müşteri hizmetleri bile ona göre ilgileniyor bilginiz olsun
ptt. devletin en rezil kurumlarından birisi. mesafe fark etmeksizin gönderiyi yürüyerek istediğim yere götürsem çok daha hızlı teslimat yaparım.
ptt ile sürat yarışsa da ptt inanılmaz bir oluşum, başka bir şey. anbilivibıl.