Sık geçen başlıklar

kılıçdaroğlu'nun çok iyi bir insan olması 1

ekşi'de gör
iyi falan değil. kendisinin hiçbir vasfının olmamasından dolayı yardakçıları tarafından uydurulmuştur.

siyaset yapamıyor ama iyi
kazanamıyor ama iyi
liderlik vasfı yok ama iyi
hitabeti güçlü değil ama iyi

ulan bir siyasi parti liderinde olması gereken en temel vasıfları taşımayıp orda kalmaya ısrar ediyorsa bu adam katıksız kötüdür.