geber amk maymunu. siz kim medeniyet kim. bu köpekleri tüm dünyaya musallat eden o abd'nin de allah belasını versin.
Sık geçen başlıklar
birbenvarbendenbeter 9
ekşi profilitamam gereksiz projelere, ölü yatırımlara para pul harcamayı kesti, belediyenin borçluluğunu bitirdi eyvallah ama şimdi o arta kalanlarla yapması gereken çok şey varken gidiyor sırf oy uğruna akp kitlesine et yardımı, yakacak yardımı siksok yardımı yapıp duruyor. bırak kardeşim şu asalakları beslemeyi, emek veren, çalışan, üreten ankara halkının konforunu artıracak bir şeyler yapta insanlar en azından işine evine gidip gelirken huzurlu ve konforlu olsun.
bedava verseler hayır demem ama kullanmam. işim olmaz. ara ve yaz tatillerinde uzun yol yaparım. hayatta çekemem bu saçmalığı. aman sarj gitmesin basma, aman klima kısıkta olsun, aman şarj istasyonunda yerini ayırt, yok 30 dakika şarj süresi, sıralar kavgalar. hiç işim olmaz kardeşim. sikerim çevresini, sıfır emisyonunu. bana bunu dayatanlar ne bok yiyor asıl kardeşim.
spordan önce su.
spordan sonra protein+multivitamin
spordan sonra protein+multivitamin
besleyin amk vasıfsızlarını gerzek helmutlar bize gelince lololo, beter olun, ülkenizin içine sıçsın bu hayvanlar. siz bunu hak ediyorsunuz
pala kim, bigo live ne, noluyor lan memlekette?
ayak bakımlı ve güzelse neden yalanmasın kardeşim. sekste her şey mübahtır.
bak bu bizim bi boktan anlamayan dünyanın en vasıfsız işine imza atan ikcıların başından kalkıyor. allah bilir bu yarım saat bekletme bundan fi tarihinden apple'ın ya da büyük bir yatırım şirketinin yaptığı minik testlerin içinde yer alan bir denemedir. bizim mal ikcı bunu bir yerde okumuş ve çalıştığı şirket olan xoğulları holding'e getirmiştir. iş yaptı çünkü bal kabağı. ha unutmayalım kendi tarzında üstüne on katarak. sonuç; kendini bi sik sanan şirketlerde yaşanan saçmalıklar. yönetici olsam böyle oç lik yapan adamı hukuki zeminde tazminatsız kovarım ama işte.
önümdeki ortak giderden akıp giden attırıkları görünce ufak bir şoktan, 3 ay sonrasında "lan çavuşu tokatlamaktan pert ettiniz yavaş lannn" diye bağırmaya evriliş.