Sık geçen başlıklar

ltdsti 13

ekşi profili
penaltı verirler galatasaray'a diyip duruyorsunuz da hangi penaltı haksız yere verildi ki. ceza sahası içinde elle dokununca penaltı verilmemeli miydi? siz alıştınız tabi iyice galatasaray'a yapılan haksızlıklara yine niye yapılmadı diye ağlıyorsunuz.
sevgili hanım kızlarımız artık yetmedi mi? elinizde rakı kadehleriyle poz verip altına "yine mi güzeliz yine mi çiçek" yazmalar yetmedi mi he evet yine güzelsiniz tamam evet yine çiçek hep aynı mk işte yine mi rakı aaa hayret doğrusu yine mi kavun yok efendim inanmıyorum yine mi sen? yeter mk yine mi kalitesizlik yine mi sığ beyin...