Sık geçen başlıklar

bulamadim cinim 3

ekşi profili
(bkz: hıhı evet)
temmuz zammını yüzde 22 olarak almış, vergisini veren, ülkesine katkı sağlayan ama gün geçtikçe b*k gibi bir hayatın içine sürüklenen bir birey olarak varoş ablanı çok kıskanıyorum, evet!
sizler emeksiz sömürünün leş kargalarısınız beter olun.
ben görevimi yaptım *hayatta kemal'e oy vermem diyen annemi bile ikna ettim. babam, abim, teyzem derken arada komşu teyzeye el attım. hepsinin argümanı az çok topluma pompalanan terör ve din üzerine oluşan önyargılar...
ama annem ayrı bir dünya idi. onun gibi milliyetçi bir kadını ikna ettim ya herkes ikna olur gibi*