Sık geçen başlıklar

madfree 1

ekşi profili
bende bağcılardan yenikapıya geldim her yerdeler metroda,metrobüste,vapurda,tramvayda.. aklınıza gelebilecek her yerdeler ve gruplar halinde geziyorlar
çok tehlikeli kendi ülkemde kendimi yabancı hissediyorum ..............

zorunlu edit: arkadaşlar ben bir çok ülke gibi bizim ülkemizin de turizmden ve turistlerden kazanç sağladığını zaten biliyorum (ırkı ne olursa olsun) benim sözüm; bu güzelim ülkeye kaçak yollarla doluşan afganıdır,pakistanlısıdır,suriyelisidir onlara lütfen saçma sapan mesajlar atmayın madem bi fikriniz var entry girin..