bende bağcılardan yenikapıya geldim her yerdeler metroda,metrobüste,vapurda,tramvayda.. aklınıza gelebilecek her yerdeler ve gruplar halinde geziyorlar
çok tehlikeli kendi ülkemde kendimi yabancı hissediyorum ..............
zorunlu edit: arkadaşlar ben bir çok ülke gibi bizim ülkemizin de turizmden ve turistlerden kazanç sağladığını zaten biliyorum (ırkı ne olursa olsun) benim sözüm; bu güzelim ülkeye kaçak yollarla doluşan afganıdır,pakistanlısıdır,suriyelisidir onlara lütfen saçma sapan mesajlar atmayın madem bi fikriniz var entry girin..
23.04.2023 · 7. sıra
madfree
22.04.2023 16:30 ~ 20:17