Sık geçen başlıklar

bayarmc 2

ekşi profili
bence de saçmalıktır.
müşteriyi soymaktan başka bir şey değildir.

olması gereken şudur, menüde her şeyin fiyatı yazmalıdır. müşteri yediği, içtiği ne varsa öder ve çıkar. budur olması gereken.

yok kuver ücreti, yok servis ücreti...

bunu talep eden mekanlara gitmemek lazım.
böyle mekanlara gitmeyerek bu saçmalığı bitirebiliriz ancak.
eğer türkiye'de yaşıyorsanız kesinlikle yapmamanız gereken eylem.
zira ülkemizin çok büyük bir bölümü deprem bölgesi.
gece uyurken deprem olabilir.
çıplak yatmak bu nedenle çok riskli.