bence de saçmalıktır.
müşteriyi soymaktan başka bir şey değildir.
olması gereken şudur, menüde her şeyin fiyatı yazmalıdır. müşteri yediği, içtiği ne varsa öder ve çıkar. budur olması gereken.
yok kuver ücreti, yok servis ücreti...
bunu talep eden mekanlara gitmemek lazım.
böyle mekanlara gitmeyerek bu saçmalığı bitirebiliriz ancak.
06.04.2024 · 13. sıra
bayarmc
05.04.2024 00:01