Sık geçen başlıklar

simiramist 2

ekşi profili
ben öğretmenim 25 yaşıma kadar okuldu dershaneydi yazları hariç para kazanamadım şu an 14 bin maaşım var.

abilerim 15 yaşından beri çalışıyor belki de daha küçük yaşta başladılar şu an şoförlük yapıyorlar ortalama 20 bin maaş alıyorlar mesai felan 30 bine yaklaşıyor doğal olarak benimle dalga geçiyorlar, bizim bu duruma düşürülmemiz hoşlarına gidiyor , o yüzden hepsi ölümüne tayyipçi

ailesinin yanında yaşayan a101 çalışanı 11 12 bin alıyor inşallah daha çok alırlar hak ediyorlar. muhtemelen başka şehre atanacak öğretmen 14 bin alıyor kira, okula ulaşım, mutfak, kıyafet vb masrafların arasında boğuşuyor. hep öğretmenden bahsediyorum ama doktorlar hariç tüm memurlar aynı durumda. sırf kiraya maaşın yarısı gidiyor

allah daha çok versin ama eğitimin liyakatin okumanın bu kadar değersiz hale getirildiği başka bir dönem yoktur herhalde
edit 1 arkadaşlar kk cumhur ittifakından oy alamaz bunda hepimiz hemfikiriz, iyi partinin bir kısmı da vermez, chp den bile belli bir kesim oy vermeyeceğini söylüyor bu adam nasıl kazanacak

türkiye'yi kadıköy'den izmir'den ekşi sözlükten ibaret zannedenler bu adamın kazanacağını düşünür
kk 15 yıldır rte tarafından şeytanlaştıırıldı karikatürüze edilerek rezil edildi, sağ seçmenden kimse kk ya oy vermez
36 yaşındayım doğduğumdan beri sağ seçmenin içindeyim, şu an depremin göbeğindeyim büyük tepkiler var ama kk aday olursa hiçbiri oy vermez

bana fark etmez aday kim olursa desteklerim ama inşallah aday olup bizi riske atmaz