Sık geçen başlıklar

temmuz 2023 asgari ücret zammı 2

ekşi'de gör
hala bu zamma nasıl yeterli diye kızıyorsunuz, nasıl geçinsin diyorsunuz...

kardeşim asgari ücretli kişi bir sike yaramayan, vasıfsız adam maaşıdır.

okumamış, uzmanlığı olmayan adam maaşıdır. part time maaşıdır.

bu bomboş profil neden ürüyor neden ayrı eve çıkıyor da ben nasıl geçinecek derdine düşüyorum?

sorun bomboş olmayıp da bu paraya çalışıyor olmanız salak herifler bu nasıl bir kabullenilmişlik?
ben öğretmenim 25 yaşıma kadar okuldu dershaneydi yazları hariç para kazanamadım şu an 14 bin maaşım var.

abilerim 15 yaşından beri çalışıyor belki de daha küçük yaşta başladılar şu an şoförlük yapıyorlar ortalama 20 bin maaş alıyorlar mesai felan 30 bine yaklaşıyor doğal olarak benimle dalga geçiyorlar, bizim bu duruma düşürülmemiz hoşlarına gidiyor , o yüzden hepsi ölümüne tayyipçi

ailesinin yanında yaşayan a101 çalışanı 11 12 bin alıyor inşallah daha çok alırlar hak ediyorlar. muhtemelen başka şehre atanacak öğretmen 14 bin alıyor kira, okula ulaşım, mutfak, kıyafet vb masrafların arasında boğuşuyor. hep öğretmenden bahsediyorum ama doktorlar hariç tüm memurlar aynı durumda. sırf kiraya maaşın yarısı gidiyor

allah daha çok versin ama eğitimin liyakatin okumanın bu kadar değersiz hale getirildiği başka bir dönem yoktur herhalde