hala bu zamma nasıl yeterli diye kızıyorsunuz, nasıl geçinsin diyorsunuz...
kardeşim asgari ücretli kişi bir sike yaramayan, vasıfsız adam maaşıdır.
okumamış, uzmanlığı olmayan adam maaşıdır. part time maaşıdır.
bu bomboş profil neden ürüyor neden ayrı eve çıkıyor da ben nasıl geçinecek derdine düşüyorum?
sorun bomboş olmayıp da bu paraya çalışıyor olmanız salak herifler bu nasıl bir kabullenilmişlik?
21.06.2023 · 27. sıra
kal vas xen an flam
20.06.2023 11:47