eğer 30 gün geçmediyse cayma hakkından yararlanıp iade edebilirsiniz.
Sık geçen başlıklar
black voice 4
ekşi profilibir otun kurutulmuş halini kağıda sarıp yakıp çıkan dumanı içinize çekiyorsunuz. deli misiniz oğlum siz?
yav he amk he tamam deprem super buyuk mega siddetliydi, dunyada daha buyugu yoktu, binalar hic sorunlu degildi hatta yapi denetim, rant, talan, kacak yapilasma, basiretsiz, liyakatsiz yonetici, beceriksiz hukumet sorunu hic yoktu(!)
edit:
@selimsivad, @egeyam ve@alpmetin adli yazarlara, uyarilari icin tesekkurler. mercalli şiddet ölçeğine göre yapılmış degerlendirme fakat binalar saglam olsaydi siddet bu kadar yuksek olmayacakti yine de yukarida yazdiklarimin hepsinin arkasindayim
editullah:baslik basa
edit:
@selimsivad, @egeyam ve@alpmetin adli yazarlara, uyarilari icin tesekkurler. mercalli şiddet ölçeğine göre yapılmış degerlendirme fakat binalar saglam olsaydi siddet bu kadar yuksek olmayacakti yine de yukarida yazdiklarimin hepsinin arkasindayim
editullah:baslik basa
dayiya ve tum depremzedelere gecmis olsun, kalbimiz sizinle ama bu bkz'i vermeden gecemeyecegim.
(bkz: ekşi sözlük'e bir daha gelinse alınacak nick'ler)
(bkz: ekşi sözlük'e bir daha gelinse alınacak nick'ler)