yav he amk he tamam deprem super buyuk mega siddetliydi, dunyada daha buyugu yoktu, binalar hic sorunlu degildi hatta yapi denetim, rant, talan, kacak yapilasma, basiretsiz, liyakatsiz yonetici, beceriksiz hukumet sorunu hic yoktu(!)
edit:
@selimsivad, @egeyam ve@alpmetin adli yazarlara, uyarilari icin tesekkurler. mercalli şiddet ölçeğine göre yapılmış degerlendirme fakat binalar saglam olsaydi siddet bu kadar yuksek olmayacakti yine de yukarida yazdiklarimin hepsinin arkasindayim
editullah:baslik basa
17.02.2023 · 29. sıra
black voice
16.02.2023 16:23 ~ 22:13