Sık geçen başlıklar

elitimsi kezban 2

ekşi profili
ankara’nın ilk ve tek yırtıcı hayvan parkı! yakında açılacakmış. ankara’da olmaması gereken hayvanları kafeslere tıkacaklarmış. giriş ücreti 70 liraymış. açılışa özel. ama 50 kağıt daha atarsan yavru aslanlarla fotoğraf çekilebilirmişsin. yalnız fotoğraf çekimi 9-10 saat kadar sürüyor, acele et, yırtıcı kediler uyumasın, dinlenmesin.

hem sadece aslan değil, yeşil maymun, piton, bengal kaplanı da var. hepsinin canına okumaya yemin etmişler.

cimer’e bimer’e artık nereye ulaşabiliyorsak yazalım. yasanın hemen arkasına böyle lanet bi pazar kurulmasın.

lütfen, destek olun.