benim bu tip. "bu uyuzun sesini duymak istiyor muyum?", "bu yavşak normalde aramaz ne işi düştü acaba?" gibi sorulara cevap veririm ekrana baktığım sürede. canım istemezse açmam. en adi duyguların insanıyım.
debe editi: bu benim içten pazarlılığımdır.
12.09.2015 · 28. sıra
elitimsi kezban
11.09.2015 19:26 ~ 12.09.2015