hay allah bünyede ikisi de yok, desenize seven zararına sevecek.
Sık geçen başlıklar
ademebicaginucundayasakmeyveuzatanhavva 4
ekşi profilikerem'in duası ne? hayır yani bilelim de eda etmeyelim.
edit: gol attı. bilelim de eda edelim.
edit2: ofsaytmış, bilelim de eda etmeyelim.
edite: yine gol attı. bilelim de eda edelim.
edit: gol attı. bilelim de eda edelim.
edit2: ofsaytmış, bilelim de eda etmeyelim.
edite: yine gol attı. bilelim de eda edelim.
kötü huylara bak işiniz gücünüz şov. ya zaten anonimiz yazsana şuraya "tarak gibi bir insanım ortalıkta konuşacak adam kalmadı" diye. neden her ortamda, platformda, mecrada benliğinizi cilalıyorsun? çok merak ediyorum ne zaman, nerde kendinize dürüst oluyorsunuz? aslında hiç oluyor musunuz?
gerçekten en kötü huyunuzun saflık olduğunu mu düşünüyorsunuz? acınası.
gerçekten en kötü huyunuzun saflık olduğunu mu düşünüyorsunuz? acınası.
bunlar eşcinselliği batılı hastalığı sanıyor. allah bilir o altın kaplı saraylarinizda ne oglanciliklar dönüyor da gay adamı stada almayarak aklinizca gövde gösterisi yapıyorsunuz.
evrensel degerlerle cinsel yönelimin ne alakası var vahabi?
evrensel degerlerle cinsel yönelimin ne alakası var vahabi?