Sık geçen başlıklar

ademebicaginucundayasakmeyveuzatanhavva 4

ekşi profili
kötü huylara bak işiniz gücünüz şov. ya zaten anonimiz yazsana şuraya "tarak gibi bir insanım ortalıkta konuşacak adam kalmadı" diye. neden her ortamda, platformda, mecrada benliğinizi cilalıyorsun? çok merak ediyorum ne zaman, nerde kendinize dürüst oluyorsunuz? aslında hiç oluyor musunuz?

gerçekten en kötü huyunuzun saflık olduğunu mu düşünüyorsunuz? acınası.