Sık geçen başlıklar

wannagoforaride 9

ekşi profili
devam geri zekalı sürüsü. bakmadan etmeden, yalan habere 200 entry "belliydi zaten", "ben söylemiştim", "beter olsunlar" bilmemne...
hakkaten başka bir seviye bu sözlüğün aptallığı.
bu hatayı gördüğü ilk yerde o entry'yi okumayı bırakır.
zira yazan cahildir, görüşünün değeri sınırlıdır.
bu kadar bir şeyi öğrenememiş, bu kadar bir şeye kafası basmayan adamın fikrinin çok önemi yoktur.
hoca bu izlettiğin nedir, kapattım amına koduğumun maçını, bu çıkardığın kadro nedir, bu nasıl bir beşiktaş? dalga mı geçiyorsun sen televizyonu başında çile çeken bunca taraftarla, bu nasıl bir on bir? ankaragücü diye yarak kürek bir takımın, bir avuç kertenkelenin önünde düşürdüğün hale bak koca kulübü.
herkese kendi dilidir. nasıl sizin burada hintçe, sırpça falan deme ihtimaliniz yoksa, panama'da kenya'da falan da kimse türkçe demiyor.
cehalet başlığı. açan da, altına "türkçe" yazıp alkış bekleyen de gözümde aptaldır.