Sık geçen başlıklar

anlatmak gerek 3

ekşi profili
geçen sene takımı uefa'ya veya konferans ligi'ne taşıyamamış, 5 ay boyunca denediği sistemden ilk lig maçında vazgeçmek zorunda kalmış, sistem kuruyor diyenlere rağmen doldur boşalt dışında hiçbir oyun geliştirmeyi becerememiş (kadrosunda redmond, ghezzal, delle ali, cenk, muleka, weghorst gibi çok zengin ve farklı hücumlar üstlenebilecek oyuncular varken) kendini ifade etmekten yoksun bir futbol düşmanıdır.

ilave: "harika kondisyoner" diyen adamlara, 40-50 dakika bayılttığımız rakipler bizi nasıl 60. dakika sonrası bayıltabiliyor sorusu sorulmalı. haftada 3 maç yapan trabzonspor ve fenerbahçe hatırlatılmalı.