Sık geçen başlıklar
o yıllardaki kaliteli doğal ürünler bugün organik adı altında fahiş bir fiyata satılıyor ki toplumun büyük kesimi için lüks değil ultra lüks.
bugün ise o saydıklarınız sentetik ve yine toplumun büyük bir kesimine göre lüks ve alamıyorlar. alabiliyor olsan bile eski tadı alman imkansız.
yazan oldu mu bilmiyorum. şahısların kendi özel dizel araçlarını dert edinceye kadar, dizel fiyatlarına gelen zammın kullandığınız her ürüne ne kadar yük getirdiğini dert edinebilseniz keşke.