Sık geçen başlıklar

dizel araç kullananların son durumu 4

ekşi'de gör
ara ara bu başlık hortlar bunu hortlatanda genelde fakir dizel almaya parası yetmeyen kıskanç fesatın birisi. bak sayın abim anlatıyorum. aracım 2013 model 0 km aldığım 1.3 multijet punto. ben alırken 1.4 benzinli 77 hp olan modeli 33 bin di. ben 39 a aldım. ayrıca 95 hp. şimdi rampalara 100 ile giriyorum 100 le çıkıyorum. tork mükemmel. şehir içi yoğun dur kalk trafikte araba 5.5 i geçmez. ana arter kullanırsam 4.8 civarı yakar. uzun yol daha bu haftasonu denizli ankara yaptım. şehir içi karma tüketimle beraber 1330 km yi 4.1 ile yaptım geldim. bunların hepsi pompa verisi yol bilgisayarı değil. şimdi kardeş kim karda kim zararda araba zaten kendini 25.000 km de amorti etti ki şuan araba 230.000 de ve 10.000 de bir sadece motor yağı değişiyor. triger zaten zincirli. parçası bakkalda bile var. 3 litre yağ alıyor diğer araçlar gibi 4-4.5 değil. mtv ucuz. sen neyin kafasını yaşıyorsun.
yazan oldu mu bilmiyorum. şahısların kendi özel dizel araçlarını dert edinceye kadar, dizel fiyatlarına gelen zammın kullandığınız her ürüne ne kadar yük getirdiğini dert edinebilseniz keşke.