murat kurum a bakınca 100 yıl geriye gidiyorsun.
Sık geçen başlıklar
ekrem imamoğlu vs murat kurum 2
ekşi'de gör- akp genel başkanı + gazi başkan recep tayyip erdoğan
- 13 yıl görev yaptığı istanbul'da partisi tarafından görevden alınan kadir topbaş
- 2 yıl istanbul'da görev yaptıktan sonra büyükçekmece'de aday gösterilen ve kazanamayıp halkbank'a yönetim kurulu üyesi olarak atanan mevlüt uysal
- ruleti seven bir oğlana sahip olan ve girdiği her seçimi kaybetmesiyle ünlü binali yıldırım
- matematik öğretmeni eşini önce trt sonrasında da rtük'te kadroya yerleştiren murat kurum
vs
ekrem imamoğlu derseniz belki bir manası olur.
benim inancım şu şekilde. ekrem imamoğlu kul hakkı yemez. inancı zayıf insanlar için şöyle izah edeyim. haksızlık yapmaz. boğazından haram lokma geçmez. başkasının hakkı olana göz dikmez. iyi bir belediye başkanlığı mı yapmıştır? bence iyidir. hele ki ülkenin fakirliğe gömüldüğü bu dönemde yaptığı hizmetler yadsınamaz. daha iyisini de yapabilir miydi? yapabilirdi. ama allah aşkına bu saydıklarımdan hangisi daha iyiydi? istanbul'da temel hizmetler yerine getiriliyordu ama kültürel ve sosyal olarak adıyaman'dan farksız yönetiliyordu. tarikatlere ve ramazan sohbetlerinde boy gösteren çapsızlara para yediriliyordu. barınma probleminin de başkenti olan istanbul'da devlet yurtları yapılmıyor belediye de kıpraşma göstermiyordu. öğrenciler fetö yurtlarına mecbur bırakılıyordu. bunun kasıtlı yapıldığını da cümle alem biliyordu. bu çirkinlikler tekrar baş göstermesin diye oylar ekrem imamoğlu'na.
- 13 yıl görev yaptığı istanbul'da partisi tarafından görevden alınan kadir topbaş
- 2 yıl istanbul'da görev yaptıktan sonra büyükçekmece'de aday gösterilen ve kazanamayıp halkbank'a yönetim kurulu üyesi olarak atanan mevlüt uysal
- ruleti seven bir oğlana sahip olan ve girdiği her seçimi kaybetmesiyle ünlü binali yıldırım
- matematik öğretmeni eşini önce trt sonrasında da rtük'te kadroya yerleştiren murat kurum
vs
ekrem imamoğlu derseniz belki bir manası olur.
benim inancım şu şekilde. ekrem imamoğlu kul hakkı yemez. inancı zayıf insanlar için şöyle izah edeyim. haksızlık yapmaz. boğazından haram lokma geçmez. başkasının hakkı olana göz dikmez. iyi bir belediye başkanlığı mı yapmıştır? bence iyidir. hele ki ülkenin fakirliğe gömüldüğü bu dönemde yaptığı hizmetler yadsınamaz. daha iyisini de yapabilir miydi? yapabilirdi. ama allah aşkına bu saydıklarımdan hangisi daha iyiydi? istanbul'da temel hizmetler yerine getiriliyordu ama kültürel ve sosyal olarak adıyaman'dan farksız yönetiliyordu. tarikatlere ve ramazan sohbetlerinde boy gösteren çapsızlara para yediriliyordu. barınma probleminin de başkenti olan istanbul'da devlet yurtları yapılmıyor belediye de kıpraşma göstermiyordu. öğrenciler fetö yurtlarına mecbur bırakılıyordu. bunun kasıtlı yapıldığını da cümle alem biliyordu. bu çirkinlikler tekrar baş göstermesin diye oylar ekrem imamoğlu'na.