Sık geçen başlıklar
akp ajanı kılıçdaroğlu istifa etsin planı bozsun o zaman amk.

ne bekliyor?

not:
türk siyasetini dizayn eden abd gladyo'nun (büyük ortadoğu projesi) parçalarından biri olan chp, akp ile birlikte türkiye'yi mahvetmeye yemin etmişler.

hepiniz amerikanın satılmış uşağısınız!

22 yıldır;

ekonomi iflas ettirilecek. görev tamam.

eğitim bitirilecek. görev tamam.

milyonlarca mülteci şehirleri işgal edecek. görev tamam.

kalkınmayı sağlayan üretime izin verilmeyecek. çiftçiler ve sanayiciler bitirilecek. görev tamam.

hukuk ve adalet kontrol altına altına alınarak yok edilecek. görev tamam.

doğal tabiat talan edilip madenler oteller yapılacak. görev tamam.

tarihi yapılar katledilecek. görev tamam.

insanlar arasına kin ve öfke yayılacak. görev tamam.

medya kontrol altına alınarak gerçekler halktan saklanacak. görev tamam.

askeriye tasfiye edilerek pasifize edilecek. görev tamam.

hazinenin kasası ederinden milyon kat fazlaya yapılan projelerle boşaltılacak. görev tamam.

türk halkı sindirilerek ve terörle korkutularak fakirleştirilecek. görev tamam.

ingiliz projesi cemaatler yaygınlaştırılarak cumhuriyetin temeline dinamit döşenecek. görev tamam.

peki 22 yıldır bunlar akp tarafından hayata geçirilirken muhalefet ne yaptı?

kendi seçmeninin gazını alıp, sahte şovlarla oyalayarak, akp'nin yolunu açtı.

akp'ye bop projelerini rahatça yapması için alan açarak ihanetin ortağı oldu.

muhalif seçmeni işlevsiz hale getiren muhalefet akp'nin suç ortağıdır!
gaziantep'te devletin yapımını üstlendiği konut projesinde ev kuraları çekildi.

sonuçlar görsel 'de.

edit: yukarıdaki listeye bakarsak suriyelilere türk vatandaşlığı dağıtıldığını da görüyoruz.

kaymak

verin yetkiyi görün etkiyi :)

türk'lerin kendi ülkesinde ikinci sınıf vatandaş olduğu, 15 milyon istilacı tarafından işgal edildiği bir dönemde nasıl türk milliyetçilerinden oy alabiliyor aklım almıyor.

gerçi ben artık bu millete zerre saygı duymuyorum.

size ne yapsalar az bile!

ekmeğinizi verdiniz, evlerinizi verdiniz, vatanınızı da verirsiniz.

sağda solda milliyetçiyim dersiniz kim bilecek :))))

edit:
doğruluk payı diyor ki; kura sadece suriyelilere değil türklere de çıkmış. çok sağolun ya, teselli mi duyalım? yoksa minnet mi duyalım? link

edit:
ulan utanmadan hala aklamaya, teselli vermeye, işgali meşru göstermeye çalışıyorsunuz, hakaret ediyorsunuz. siz benim türklüğümü yordunuz be! nedir sizin bu arap sevdanız? türk düşmanlığınız?
insan gibi yaşamaktan nefret eder, her türlü sefaleti kendilerine layık görürler.

kaliteli yaşamayı bilmezler, ölmemeyi yaşamak zannedeler.

"insanca yaşamak senin hakkın" diye uyandırmaya kalksan, sana hakaret edip, diş bilerler.

sokaklarda “ekonomik kriz var mı?” sorusuna karşı uzatılan mikrofonlara;

- sen de et yeme, kaşar peynir yeme, kahve içme, alkol içme, tatile gitme, iphone alma, araba alma, zara giyme diye götte yaprak elde mızrakla gezmeyi önerirler.

hatta “su içme” diyecek kadar ileri giderler.

vasat sever, rezilce yaşamaya aşık, sefalet içinde sürünmeyi normalleştirirler.

iphone'a 30.000 verene salak derler, iphone neden 2000 lira değil demezler.

mazot 30 lira dersin, arabası olan düşünsün derler. öyle de bencildirler.

oysa çarşı pazara gelen her ürünün mazotla nakliye olduğunu bilmezler.

dışarıda çay içmeyi lüks zannedip içenleri eleştirirler, ama çay parasına masayı donatıp ziyafet çeken turistlere hizmet eden türkleri görmezler.

tatil mi?

türklere göre onu sadece koç ve sabancının ailesi yapmalıdır. tatil ultra lüks bir şeydir. her türkten gerekirse 24 saat çalışıp, sadece kira ve fatura için yaşamasını beklerler.

istanbul'un en iyi restoranlarından, en iyi semtlerinden ve en iyi konutlarından turistler istifade ederken, simitle öğünü geçiştirip turistlere köle gibi hizmet etmeye bayılırlar.

avrupa'da çocuklar bile dünyayı gezerken, bizim türkler parayı denkleştiremeyince bayramda memleketine gidemeyip ailelerini face time ile bayramlamaktan zevk alırlar.

geçinemiyorum diyene “bak üzerinde tişört bile var, nankörsün” diyip, eğer çıplak değilsen zenginsin demeye getirirler.

istanbul'da yaşayıp denizi görmezler, götlerinde yırtık don, ayaklarında delik çorapla 1000 odalı sarayda yaşayanları alkışlarlar.

ey türk;

gününün yarısı toplu taşıma araçlarında, diğer yarısı da kendi yurdunda üç kuruş bahşiş için, arapların önünde el pençe divan durarak geçiyor.

bütün bunların karşılığında bir bardak çay içmeyi bile kendine layık görmüyorsun.

tatil ülkesinde yaşıyorsun ama bırak tatili haftada bir gün izin bile yapamıyorsun.

üç tarafı denizlerle çevrili bir ülken var ama sofrana balık koyamıyorsun.

ey türk, ne acıdır ki;

sen “ölmemeyi yaşamak zannediyorsun.”

edit: düzeltme ve ekleme.
bir dinci 24 saat seks düşünür. evet rüyasında bile seks.

çünkü bir şeyden ne kadar çok mahrumsan o şeyi o kadar çok arzularsın ve ne kadar çok arzularsan o kadar çok düşünürsün.

çocukluktan itibaren “cennette hurilerle grup seks” vaatleriyle ve bu vaatler gereği hep erkeklerle büyüdüler, erkek yurtlarında barındılar ve sadece erkek ortamlarında yaşadılar. kadından uzak, kadından mahrum.

sonuç; abaza, sapkın ve sapık bir canavara dönüştüler.

kamu spotu; çocuklarınızı dincilerin ulaşamayacağı yerlerde saklayınız.
teşekkürler akp.

teşekkürler dış güçler.

teşekkürler aklını dine ve siyasete teslim etmiş kafalar.

tek kurşun yemeden koca bir savaşı kaybediyoruz.

emeği geçen herkesin allah belasını versin.

dış güç sensin akp, çünkü ülkeyi benjamin adında bir dış güç yönetseydi ancak bunları yapardı.

insanları “biz gidersek dışlar güçler ülkeyi ele geçirecek” diye korkutup kendi kucağınıza tuzağınıza çektiniz.

amerikan ajanları.