gaziantep'te devletin yapımını üstlendiği konut projesinde ev kuraları çekildi.
sonuçlar görsel 'de.
edit: yukarıdaki listeye bakarsak suriyelilere türk vatandaşlığı dağıtıldığını da görüyoruz.
kaymak
verin yetkiyi görün etkiyi :)
türk'lerin kendi ülkesinde ikinci sınıf vatandaş olduğu, 15 milyon istilacı tarafından işgal edildiği bir dönemde nasıl türk milliyetçilerinden oy alabiliyor aklım almıyor.
gerçi ben artık bu millete zerre saygı duymuyorum.
size ne yapsalar az bile!
ekmeğinizi verdiniz, evlerinizi verdiniz, vatanınızı da verirsiniz.
sağda solda milliyetçiyim dersiniz kim bilecek :))))
edit:
doğruluk payı diyor ki; kura sadece suriyelilere değil türklere de çıkmış. çok sağolun ya, teselli mi duyalım? yoksa minnet mi duyalım? link
edit:
ulan utanmadan hala aklamaya, teselli vermeye, işgali meşru göstermeye çalışıyorsunuz, hakaret ediyorsunuz. siz benim türklüğümü yordunuz be! nedir sizin bu arap sevdanız? türk düşmanlığınız?
08.12.2022 · 34. sıra
alexo
07.12.2022 13:44 ~ 16:08