Sık geçen başlıklar

27 yıl aradan sonra şl'ye temsilci gönderemememiz 1

ekşi'de gör
teşekkürler akp.

teşekkürler dış güçler.

teşekkürler aklını dine ve siyasete teslim etmiş kafalar.

tek kurşun yemeden koca bir savaşı kaybediyoruz.

emeği geçen herkesin allah belasını versin.

dış güç sensin akp, çünkü ülkeyi benjamin adında bir dış güç yönetseydi ancak bunları yapardı.

insanları “biz gidersek dışlar güçler ülkeyi ele geçirecek” diye korkutup kendi kucağınıza tuzağınıza çektiniz.

amerikan ajanları.