ülkenin en zengin ailesinde dünyaya gelmişsin, beşiğe düştüğün günden beri para ve huzur içindesin. güney amerikalı gariban bir çocuk büyüyo sana ayar veriyor.
muazzam.
Sık geçen başlıklar
3rr 11
ekşi profilibi de bipolarım diye savunma yapmış. amınakodumun yerinde 3kişiden biri bipolar zaten ben böyle bir şey görmedim. iyi amk bipolarım diye her şeyi yapalım.
19 ay kira ödememek ne demek ya. yuh.
19 ay kira ödememek ne demek ya. yuh.
fenerbahçe bundan nasıl bir mağduriyet çıkartacak şimdi merakla bekliyorum.d
yemin ederim allah var. adamlar günlerdir pendik faul maul kafa sikiyolardı. sivas geldi ilk yarı sıfır faul.
bunu rabbimin büyüklüğüyle değil de neyle açıklayabilirsiniz eyy ateistler?
bunu rabbimin büyüklüğüyle değil de neyle açıklayabilirsiniz eyy ateistler?
serdar gsden gitmiş olsa fenerliler kudurmuştu heee.
keşke sanayiye verseydi babam. akademisyenim.
birinin vizyonu var diğerinin yok. bunu okurken fenerliler bile o vizyona sahip takımın kendi takımları olmadığının farkındadır.
a'dan z'ye bu böyle. fenerlilerin tek istediği şey galip olmak nasıl olduğunun ne şekilde olduğunun bir önemi yok. o yüzden 10 sene 15 sene önceki olayı bile ısıtıp ısıtıp önüne getirip dururlar. gs'nin 14 sene şampiyon olamama olayı var mesela hiç kimseden duydunuz mu o 14 sene ile alakalı rakipleri karalayacak bir cümle? fenerlilerse uefa kupasını bile şikeyle aldığımızı iddia edecek kafa yapısına sahip.
olay bundan ibaret.
a'dan z'ye bu böyle. fenerlilerin tek istediği şey galip olmak nasıl olduğunun ne şekilde olduğunun bir önemi yok. o yüzden 10 sene 15 sene önceki olayı bile ısıtıp ısıtıp önüne getirip dururlar. gs'nin 14 sene şampiyon olamama olayı var mesela hiç kimseden duydunuz mu o 14 sene ile alakalı rakipleri karalayacak bir cümle? fenerlilerse uefa kupasını bile şikeyle aldığımızı iddia edecek kafa yapısına sahip.
olay bundan ibaret.
sizin allah bin belanızı versin bi de korsan morsan millete laf ediyorsunuz. 200 küsür lira para veriyoruz size. bi maçı adam gibi yayınlayamıyorsunuz. ayıp be yıl 2023
3 aydır kapısında köpek oldukları adamı galatasaray pahalıya kitlediklerini zannederek kendilerini rahatlatmaya çalışan taraftara sahip bir kulübün başkanı olduğu için çok şanslı.d
gs'de olsa 1 ay bu yüzden eleştirilirdi
gs'de olsa 1 ay bu yüzden eleştirilirdi
bilmemneyaptığımın yerinde ne zaman biri muhalefeti eleştirse gizli akpli oluyor. aq asıl siz gizli teröristsiniz.
amberin zamanla görüşen adam ne atatürkçüdür ne vatanperver. sizden kurtulacağımız günleri iple çekiyorum.
amberin zamanla görüşen adam ne atatürkçüdür ne vatanperver. sizden kurtulacağımız günleri iple çekiyorum.
doğrudur. insan fakirse sigara içemez, içmemeli. adam çocuğuna elbise alamıyor sigara içiyor. öncelik temel ihtiyaçlar değil mi ? sen çocuğunun temel ihtiyacını karşılamadan kendi keyfine düşüyorsan senden baba olamaz sorry.
yukardakiler de etin fiyatını eleştirmiyor diyor. olm adam genelleme yapıyor bu amerika için de geçerli fransa için de geçerli fakirin sigarayla ne işi var diyor. anlamaktan da acizsiniz
yukardakiler de etin fiyatını eleştirmiyor diyor. olm adam genelleme yapıyor bu amerika için de geçerli fransa için de geçerli fakirin sigarayla ne işi var diyor. anlamaktan da acizsiniz