"penaltının şampiyonluğa oynayan bir takım için çok ağır bir karar olduğunu düşünüyorum"
şampiyonluğa oynamasak penaltı kararı doğru diyorsun yani?
benim anlamadığım penaltı kararının şampiyonluğa oynamakla ne alakası var? ben mi bir şey kaçırıyorum öyle mi dedi yani?
24.04.2024 · 7. sıra
nevhil
22.04.2024 23:28