etraftakilerin "abi sarı kartın var bak yapma" gibisinden tutmaları takdire şayan.
Sık geçen başlıklar
osman tanburaci 8
ekşi profili
haberi en yetkili ağızdan almak için olabilir mi, sayın amına koduğum.
(bkz: hayırlı forumlar)
---
15.6" led 768p hd | ıntel® core™ i5-4200h dual-core cpu 2.8 ghz up to 3.4 ghz | nvıdıa® geforce® gtx850m 2 gb ddr3 gpu | 500 gb 5400 rpm hdd | 12 gb 1600 mhz ddr3l ram | super-multi dvd | 3 in 1 card reader | bluetooth 4.0 hs | vga web camera | windows 7 x64
---
15.6" led 768p hd | ıntel® core™ i5-4200h dual-core cpu 2.8 ghz up to 3.4 ghz | nvıdıa® geforce® gtx850m 2 gb ddr3 gpu | 500 gb 5400 rpm hdd | 12 gb 1600 mhz ddr3l ram | super-multi dvd | 3 in 1 card reader | bluetooth 4.0 hs | vga web camera | windows 7 x64
(bkz: dedenin amk)
üşenmiyor da aktroll
edit: okumadım
edit 2: bi okuyayım dedim, "1939 öss"'yi gördüm okumayı bıraktım.
üşenmiyor da aktroll
edit: okumadım
edit 2: bi okuyayım dedim, "1939 öss"'yi gördüm okumayı bıraktım.
esnek çalışma saatlerine bile uyum sağlarım. hatta buruna takılan o kırmızı topu götüme bile sokabilirim.
ya*************ağımın başı yaparsın şeklinde mention atılabilir.