hiç gerek yoktur. yurtları karma yurt yapsınlar yeter. 2 sene karma yurtta ve 2 sene de erkek yurdunda kalan biri olarak söylüyorum hiç fantazi aramaya gerek yok. ilk sene kaldığım karma yurttaki ortamı daha bir yerde görmedim. herkes birinine çok saygılıydı. yemeğe giderken saatlerce hazırlanılır mı arkadaş? gece karnı acıkıyor adamın üzerini değiştirip öyle kantine gidiyor. bu insanlar da aslında öyle değil ama ortam onu yapması gerektiğini öğretiyor insana. birileri sağolsun ülkemize yeni islamiyeti getirince oluşan ortamı görmelisiniz. adam koridorda baksırla geziyor, yemekhaneye atletle geliyor. kız yurtlarının durumu erkeklerden de kötüymüş. bu insanlar yakın zamanda ülkenin yönetiminde olacak, nasıl gelişme bekleyebiliriz ki?
Sık geçen başlıklar
icgecmesi 6
ekşi profili
gerek kalmadığındandır
ofsayt bayrakları yarıya indirilsin!
boş kaleye atamayıp pas için takım arkadaşını tebrik etmiştir.
(bkz: sen beni siktir et pas güzeldi)
(bkz: sen beni siktir et pas güzeldi)
(bkz: yine şantiyeye soktun kardeş)
yandan yemiş dil bilimci beyanatıdır. arkadaşım, türk ve türkiye kelimesi osmanlıdan eski bir kelimedir. avrupalılar da türklerin yaşadıkları yerlere türkiye derlermiş. taaa haçlı seferleri zamanında türkiye olarak kullanmışlar kelimeyi. hindi dediğin kuş onların diline bizden gittiği için böyle bir anlam kazanmış. yani olay bizlik değil, bir kuşa isim verememiş onların problemidir.
(bkz: kapıları tutun kaçmasın)
edit: yazım yanlışı.
(bkz: kapıları tutun kaçmasın)
edit: yazım yanlışı.