çerkezlerle alakası olmayandır, çerkezler entegre olmuştur. entegre olmaya müsait de bir yapıları kültürleri ayrıca sayıları vardır. sığındıkları toprakların milletin kıymetini bilmiştir.
ayrıca da arada sayı olarak da ciddi uçurum var.
bize gelen söz konusu tayfa ise, hiçbir şekilde bu ülkeye entegre olamayacak, din konusunda türkleri küçük gören, türk'ün arkasında namaza dahi durmayan ve geçmişten de dolayı hatta düşman gören rakip gören, yediği kaba sıçabilecek tiyniyette ve ulaştıkları sayı itibariyle, doğum oranları ile ülkeyi demografik felakete sürükleyebilecek durumda bir kitle.
100 200 bin tane gelip konu kapansaydı, tüm dezavantajlarına rağmen, gettolaşmalarına izin vermeyecek şekilde planlı bir dağıtım yapar konuyu kapatırdın.
burada bahsedilen rakamlar, çoğu avrupa ülkesinin nufusundan kat be kat büyük.
Sık geçen başlıklar
reviews 3
ekşi profilibugün gerçekleşmiştir.
fenerbahçe hatay maçında, haklı penaltı için orta hakemi uyardığı ve fenerbahçe lehine penaltı verilmesine neden olduğu için, atama almayarak cezalandırılmıştır.
akabinde aşağıdaki açıklamayı yaparak hakemliği bırakmıştır.
yapının özetini ortaya koyarak bırakıp gitmiş.
hakkı da olsa fenerin lehine karar verme, müdahalede bulunma ki maç alabil.
hakemlere pompalanan algıyı yapılan manipülasyonu gözler önüne sermiştir.
fener lehine karar verirsen, maç alamazsın, aleyhine verirsen tüm kapılar açılır.
https://x.com/…356284?t=nvzcmtxzkhtmlvcguwjdmq&s=08
fenerbahçe hatay maçında, haklı penaltı için orta hakemi uyardığı ve fenerbahçe lehine penaltı verilmesine neden olduğu için, atama almayarak cezalandırılmıştır.
akabinde aşağıdaki açıklamayı yaparak hakemliği bırakmıştır.
yapının özetini ortaya koyarak bırakıp gitmiş.
hakkı da olsa fenerin lehine karar verme, müdahalede bulunma ki maç alabil.
hakemlere pompalanan algıyı yapılan manipülasyonu gözler önüne sermiştir.
fener lehine karar verirsen, maç alamazsın, aleyhine verirsen tüm kapılar açılır.
https://x.com/…356284?t=nvzcmtxzkhtmlvcguwjdmq&s=08
4 yılda bir yapılan seçimler neticesinde göreve gelen vekiller bu görev süresinin en az 1 yılını bu 3 aylık tatiller ile meclise hiç gelmeden geçiriyorlar. ülkenin bu denli çok krizi sorunu varken akıl alacak gibi değil.
saçma sapan bir düzen. meclis tamamen işlevini anlamını yitirmiş, iktidarı muhalefeti bir olup orta oyunu oynanıyor.
edit: seçimler 5 yılda 1 e son anayasa ile yeniden yükseltilmişti atladık, mesaj atan yazar arkadaşlara düzeltmeleri için teşekkürler.
yani 5 yılda 1,25 yıl yatmış oluyorlar, sonuç aynı.
saçma sapan bir düzen. meclis tamamen işlevini anlamını yitirmiş, iktidarı muhalefeti bir olup orta oyunu oynanıyor.
edit: seçimler 5 yılda 1 e son anayasa ile yeniden yükseltilmişti atladık, mesaj atan yazar arkadaşlara düzeltmeleri için teşekkürler.
yani 5 yılda 1,25 yıl yatmış oluyorlar, sonuç aynı.