4 yılda bir yapılan seçimler neticesinde göreve gelen vekiller bu görev süresinin en az 1 yılını bu 3 aylık tatiller ile meclise hiç gelmeden geçiriyorlar. ülkenin bu denli çok krizi sorunu varken akıl alacak gibi değil.
saçma sapan bir düzen. meclis tamamen işlevini anlamını yitirmiş, iktidarı muhalefeti bir olup orta oyunu oynanıyor.
edit: seçimler 5 yılda 1 e son anayasa ile yeniden yükseltilmişti atladık, mesaj atan yazar arkadaşlara düzeltmeleri için teşekkürler.
yani 5 yılda 1,25 yıl yatmış oluyorlar, sonuç aynı.
03.07.2022 · 31. sıra
reviews
02.07.2022 14:54 ~ 16:41