Sık geçen başlıklar

kemal yılmaz'ın hakemliği bırakması 1

ekşi'de gör
bugün gerçekleşmiştir.

fenerbahçe hatay maçında, haklı penaltı için orta hakemi uyardığı ve fenerbahçe lehine penaltı verilmesine neden olduğu için, atama almayarak cezalandırılmıştır.

akabinde aşağıdaki açıklamayı yaparak hakemliği bırakmıştır.

yapının özetini ortaya koyarak bırakıp gitmiş.

hakkı da olsa fenerin lehine karar verme, müdahalede bulunma ki maç alabil.

hakemlere pompalanan algıyı yapılan manipülasyonu gözler önüne sermiştir.

fener lehine karar verirsen, maç alamazsın, aleyhine verirsen tüm kapılar açılır.

https://x.com/…356284?t=nvzcmtxzkhtmlvcguwjdmq&s=08