bana kalırsa mahkumları cezaevine hapsedip klima vereceğimize, mahkumları taş ocakları, kömür ocaklarında çalıştırıp kazandıkları para ile okullarımıza, hastanelerimize klima almamız gerekiyor.
cezaevi sistemine bütünüyle karşı çıkıyorum.
edit:hiçbir meslek grubunu küçültmek maksatlı yazmadım. maden ocaklarında çalışmalarını düşünmemin sebebi koğuşlarda yatmaları hapishaneleri tatil yeri olarak gördükleri için, yoğun ve zor bir işte çalışarak ıslah olmaları..
18.06.2022 · 22. sıra
avkatbeg36
17.06.2022 15:19 ~ 17:46