Sık geçen başlıklar

cezaevlerinde mahkumlar için klima gerekliliği 1

ekşi'de gör
bana kalırsa mahkumları cezaevine hapsedip klima vereceğimize, mahkumları taş ocakları, kömür ocaklarında çalıştırıp kazandıkları para ile okullarımıza, hastanelerimize klima almamız gerekiyor.

cezaevi sistemine bütünüyle karşı çıkıyorum.

edit:hiçbir meslek grubunu küçültmek maksatlı yazmadım. maden ocaklarında çalışmalarını düşünmemin sebebi koğuşlarda yatmaları hapishaneleri tatil yeri olarak gördükleri için, yoğun ve zor bir işte çalışarak ıslah olmaları..