Sık geçen başlıklar

hernameis 3

ekşi profili
topla yapabildiklerini diğerleri yapamadığı için zaten gelmiş geçmiş en iyi futbolculardan birisidir.

adam sirkte değil, el clasicoda, şampiyonlar liginde, dünya kupasında yapıyordu o hareketleri. santiago bernabeuda ayakta alkışlanıyordu. hem hızlı hem golcü hem asistçi. komple bir futbolcuydu.
çarkıfelek programında yarışmacıya harf tüyosu verip sanki birçok kutucuk dolacakmış gibi tepkiler yaptıktan sonra tek bir kutunun bile dolmaması. her seferinde kahkaha atıyorum. ayrıca bu olaya programda kimsenin gülmemesine de şaşırıyorum. resmen underrated bir espri.