(bkz: #158166284) melih denen iş bilmez neyi çözmüş ?
kennedy den atatürk bulvarına dönüşü 2 şerite indirdi , tüm gaziosmanpaşa, esat her sabah çile çekiyor.
bu kadar yoğun semtlerin bulvar dönüşü 2 şerite indirilir mi ? git twitterda i. melih in mesajlarının altında yalakalık yap
Sık geçen başlıklar
nofarlug 5
ekşi profilionlarda uyanacak mantık mevcut değil...
ezan de, kitap de, pkk de , petrol bulduk, gaz bulduk de hemen mala bağlarlar
ezan de, kitap de, pkk de , petrol bulduk, gaz bulduk de hemen mala bağlarlar
bağımlılık nedir bilirmisin ?
sigarayı iq ya bağlamak senin iq seviyenin düşük olduğunu gösteriyor
birde eliyormuş sigara içeni hemen, iq su düşük diye...elenenler şanslı, senin gibi bir at kafasıyla çalışmak zorunda kalmamışlar
sigarayı iq ya bağlamak senin iq seviyenin düşük olduğunu gösteriyor
birde eliyormuş sigara içeni hemen, iq su düşük diye...elenenler şanslı, senin gibi bir at kafasıyla çalışmak zorunda kalmamışlar
rakip seyirci alınmaması büyük rezillik
bu il güvenlik kurulu ne halta yarar anlamam. hemen yasakla geç, tek bildikleri bu vasıfsızların...işinizi yapın, zor geliyor diye yasaklamak kolaylarına geliyor
ulan hani deplasman yasağı yoktu ? en önemli maçlara seyirci almıyorsunuz iş bilmez herifler
gs-fb, gs-bjk maçlarında da olmayacak bu durumda
içine sıçtınız türk futbolunun içine
bu il güvenlik kurulu ne halta yarar anlamam. hemen yasakla geç, tek bildikleri bu vasıfsızların...işinizi yapın, zor geliyor diye yasaklamak kolaylarına geliyor
ulan hani deplasman yasağı yoktu ? en önemli maçlara seyirci almıyorsunuz iş bilmez herifler
gs-fb, gs-bjk maçlarında da olmayacak bu durumda
içine sıçtınız türk futbolunun içine
sen çoktan yedin küsküyü zındık ali