Sık geçen başlıklar

nofarlug 5

ekşi profili
rakip seyirci alınmaması büyük rezillik

bu il güvenlik kurulu ne halta yarar anlamam. hemen yasakla geç, tek bildikleri bu vasıfsızların...işinizi yapın, zor geliyor diye yasaklamak kolaylarına geliyor

ulan hani deplasman yasağı yoktu ? en önemli maçlara seyirci almıyorsunuz iş bilmez herifler

gs-fb, gs-bjk maçlarında da olmayacak bu durumda

içine sıçtınız türk futbolunun içine