hiçbir siki beğenmeyen ekşiciler manchester derbisi 0-0 bitse bu maç 6-3 bitse bu maçı halı saha maçı olarak değerlendirip modern futbolun artık strateji olduğunu ve 0-0'ın çok doğru ve güzel bir skor olduğunu söylerlerdi.
bu maç çok güzeldi demiyorum ama şu aşağılık kompleksi can sıkıcı. nerde bir fırsat olsa da kendimizi aşağılasak diye fırsat kolluyoruz. 9 gol atılan savunmaların, kalecilerin kevgirden hallice olduğu maçları övüyoruz.
04.10.2022 · 17. sıra
oziloz
03.10.2022 01:14 ~ 03:11