görsel
bu iki fotoğraf yıllar içinde geçirdiği değişimi gösterdiği için beni hep yaralamıştır. soldaki en sevdiğim fotoğrafı.
görsel
burada da sarışın kurt.
Sık geçen başlıklar
diablonun katili 3
ekşi profilibu millet çabuk unutur.
rte'nin seçimi kaybetmesi ihtimalini güçlendiren olayların üzerinden epey zaman geçti. eğer tazeyken seçim yapılsa rte kaybederdi ama olaylar hep unutuldu. unutulacak.
etkisini her gün hissettiren tek şey ekonomik kriz. ancak onun da dezavantajı “alışmak”. dolar ilk 6-7 liralara fırlayınca herkes battık bittik diyordu; yemin ediyorum dolar 18 lirayı gördüğü gün bu kadar tepki verilmemişti. çünkü zaten 6'yı gördüğümüz gün batmıştık.
her gününü türlü gündelik meşguliyetlerle geçiren ve insan gibi yaşamayan türk halkı artık sağlıklı düşünce yetisini kaybetti. bir suya 5 lira vermek veya depoyu 1000 liraya fullemek insanlara anormal gelmiyor artık. işte bu “alışmak” çok tehlikeli.
eğer doğru kişi aday olmazsa vay halimize.
rte'nin seçimi kaybetmesi ihtimalini güçlendiren olayların üzerinden epey zaman geçti. eğer tazeyken seçim yapılsa rte kaybederdi ama olaylar hep unutuldu. unutulacak.
etkisini her gün hissettiren tek şey ekonomik kriz. ancak onun da dezavantajı “alışmak”. dolar ilk 6-7 liralara fırlayınca herkes battık bittik diyordu; yemin ediyorum dolar 18 lirayı gördüğü gün bu kadar tepki verilmemişti. çünkü zaten 6'yı gördüğümüz gün batmıştık.
her gününü türlü gündelik meşguliyetlerle geçiren ve insan gibi yaşamayan türk halkı artık sağlıklı düşünce yetisini kaybetti. bir suya 5 lira vermek veya depoyu 1000 liraya fullemek insanlara anormal gelmiyor artık. işte bu “alışmak” çok tehlikeli.
eğer doğru kişi aday olmazsa vay halimize.
sözlükte yine herkes karşıdakini öldürmekten korkuyor, bir allah'ın kulu da herkesin içinde dayak yemekten korkmuyor. herkes mike tyson anasını satim.
kavga etmekten korkuyormuş çünkü karşı tarafı öldürebilirmiş. vay be. sizin evinizde daşşak tartan aletten de var mı?
kavga etmekten korkuyormuş çünkü karşı tarafı öldürebilirmiş. vay be. sizin evinizde daşşak tartan aletten de var mı?