Sık geçen başlıklar

nickimi buldum 3

ekşi profili
bizim başkan eli cebinde cool geziyor adamların başkanını ibb adayı köpek yavrusu gibi seviyor. bizim başkan şöyle görüntü verse eve varmadan genel kurulu toplayıp indirirler başkanlıktan ama hamuru hükümetlerle ve tarikatlarla el ele gezmek olunca taraftarları ne var bunda kehkeh diyebiliyor.
ben bu ben müslümanım diyenlerdeki bir şeyleri ispat çabasına hastayım. bundan 10 sene önce sarsılmaz bir müslümanken de asla kimin inanıp inanmadığıyla ilgilenmezdim. zaten hesabı ben vereceğim bana ne başkası neye inanıyorsa diyordum. şu an deizm civarlarındayım ve yine bana ne diyorum. arkadaşlar diyelim ki var. hesap alman usulü niye sürekli ispat peşindesiniz? ha ispatlamanız imkansız da niye kasıyorsunuz bu kadar? çağ ve bilim ilerledikçe ateizm ve deizm tüm dinlerin toplam inananını geçecek hazırlıklı olun sonra üzülürsünüz.