Sık geçen başlıklar

ateizmin çöküyor olduğu gerçeği 4

ekşi'de gör
diye yazınca insanlar yumurtlanan fikrin gerçek olduğuna mı inanıyor acaba? çok enteresan insanlarımız var gerçekten. oğlum ateizm niye çöksün? çökecek bir kurallar silsilesine sahip değil ki çöksün. ateist adamlar tanrının var olmadığına ve evrenin doğal bir oluşumu ve gelişimi olduğuna inanıyorlar. illa şöyle şöyle oldu, böyle böyle oldu diye bir iddiaları yok ki çöksün. ateizmin çökmesi için birilerinin çıkıp o veya bu şekilde bir tanrının varlığını elle tutulur, gözle görülür, ölçümlenebilir bir şekilde ispatlaması lazım ki bu da mümkün bir durum değil. o veya bu dine inananların bir türlü anlayamadığı nokta şu. karşındaki adam x bir dine veya kitaba inanmıyorum diyor. sen ise bu adamla tartışırken ona sürekli senin inandığın onun inanmadığı dini kitaptan veya benzer kaynaklardan bir şeyler anlatıyorsun. biraz mantık lütfen ya :)
ben bu ben müslümanım diyenlerdeki bir şeyleri ispat çabasına hastayım. bundan 10 sene önce sarsılmaz bir müslümanken de asla kimin inanıp inanmadığıyla ilgilenmezdim. zaten hesabı ben vereceğim bana ne başkası neye inanıyorsa diyordum. şu an deizm civarlarındayım ve yine bana ne diyorum. arkadaşlar diyelim ki var. hesap alman usulü niye sürekli ispat peşindesiniz? ha ispatlamanız imkansız da niye kasıyorsunuz bu kadar? çağ ve bilim ilerledikçe ateizm ve deizm tüm dinlerin toplam inananını geçecek hazırlıklı olun sonra üzülürsünüz.