Sık geçen başlıklar

pembe sut veren 4

ekşi profili
yıllar önce bir sokak ropörtajına denk gelmiştim iran'daki şer'i düzenden kaçıp gelmiş türkiye'ye "iran'da da her şey böyle başlamıştı, yapamazlar demiştik ama yapamazlar dediğimiz ne varsa yaptılar." izlediğimde çok etkilenmiştim ve bir aydınlanma yaşamıştım. gerçekten de dönüp baktığımda yapamazlar denen ne varsa yapmışlardı ve yapamazlar dediğimiz her şeyi de yapacaklardı. yapacaklar arkadaşlar, her şeyi yapacaklar.
yaşamayan kimse sizi anlamaz boşuna derdinizi anlatmaya çalışmayın. anksiyeteyi şımarıklık veya basit bir olay olarak göreceklerdir. bu da sizi kendinizi baskılamaya itecektir. işte onu yapmayın, bunun yerşne tedavi olun. bunun için de psikoloğa değil psikiyatriste gidin. toplumun psikolojik konulardaki küçümseyici tavrı yüzünden insanın kendisi bile rahatsızlığını küçümsediğinden farkında olmadan hayatı bok gibi oluyor. bu illet rahatsızlıklar hayatı öyle bir etkiliyor ki geçmişe dönüp bakınca sırf anksiyete yüzünden kaybettiklerim... düşünmek bile çok üzüyor. gidin ve tedavi olun. başka hiçbir çözümü yok. meditasyonmuş spormuş falan bunlar sadece etkisini azaltır ama asla tam bir tatmin sağlamaz. profesyonel birinden yardım almanız gerek.