Sık geçen başlıklar

majezick 3

ekşi profili
bir yazar şunları söylemiş: "be amk. be gerizekalı. rte karşısında kim varsa vereceksin. hem de sike sike.

şu adam bir gitsin, sonra istediğine istediğin kadar ver."

amk salağı biz de diyoruz ki bu leblebi kafalı aday olursa, o adam gitmeyecek işte. aday olmasın, olmasın ki kazanalım!
entryleri okuyorum da bu toplumla yüz göz olunmaz, iletişim kurup orta yol bulma ihtimalin sıfır amk. hiç insanlara şu olay bak şöyledir böyledir diye anlatmaya gerek bile yok. boşuna kendini yıpratmamalı insan. he "aynen kanka haklısın" diyip geçmek lazım herkese.