Sık geçen başlıklar
doktorların maruz kaldığı sistematik fakirlestirme , degersizlestirme , şiddete ve mobbing sebebiyle olan olmaya devam edecek gibi duran iş bırakma olayı.

aynı zamanda halkın göstermelik değil kaliteli sağlık hizmeti alabilmesi için yapılandır. kimse kimseyi kandırmasın 3 5 dk da muayene olmaz. bunun sorumlusunu idareciler ve tedbir almayanlardir doktorlar değildir.