sadece para için yapılıyormuş gibi bir algı yaratıp bunun üzerinden saldırılmaya devam ediliyor. şunları vatandaş öğrenecek artık:
1. 5-10 dk. gibi komik sürelerde hasta muayene edilemez. süre sürekli azaltılıyor, artık kabul edilemez boyutta.
2. malpraktis ve tazminat davaları absürd noktalara gidiyor. düzenleme şart.
3. doktora şiddet konusunda kimse kılını dahi kıpırdatmadı. avm kadar ederi yok mu bu hastanelerin, adam belinde silahla giriyor.
4. hak edilenin çok altında kalan maaş.
5. alınan maaşın özlük ve emeklilik hakkına yansımaması.
6. yönetici mobingleri
tüm bunların çözümü için grevdeyiz. tatil yapıyorlar diyenlere selam eder, şımardılar diyenlerin gözlerinden öpüyorum. son olarak; farzedin ki gittik.
13.03.2022 · 27. sıra
karanlikta kaybolamayan kahraman
12.03.2022 00:09