Sık geçen başlıklar

ficinius 2

ekşi profili
hasta, işe gidemeyecek olduğum halde iyi değilsin bu halde çalışamazsın diyen ve rapor yazan bir doktor görmedim daha. bu doktorların rapor vermek için uygun görme kıstası ne merak ettim. ölü olmak mı lazım acaba veya bir yerin kırık

devlet, asla rapor yazmayın diye yazı göndermiş sağlık ocaklarına diye düşünüyorum.

veya işadamları çok şikayetçi raporlardan, ölü dahi olsa yazılmasın diye.

yaz geç ne uğraşıyorsun, bu devlete ve işadamlarına her şey müstehak. köleden eşekten farksısız zaten, doktorlar kendilerinden bilmeli bunu, çalışma şartları, maaşları ve haklar bakımından.