Sık geçen başlıklar

aile hekimlerinin rapor kompleksi 2

ekşi'de gör
geçen hafta burun akıntısı boğaz yanması öksürük ve ateş şikayetiyle aile hekimine gittim.

aile hekimim bana bana göre sen hasta görünmüyorsun dedi.

okey dedim işe geldim geçen haftadan bu yana herhalde benim yüzümden 5 kişi daha hasta oldu birinin durumu daha kötü baya baya nefes alamıyor.

olsun aile hekimimine göre ben hasta görünmüyormuşum.

boğazım yanıyor öksürüyorum burnum akıyor ama hasta görünmediğim için bir şeyim yokmuş.

ama haklı bu hafta daha iyim boğazım artık daha az yanıyor burun akıntısı da azaldı hafif hafif öksürüyorum.
yeteri kadar bekleyince cidden doktor hanımın dediği gibi hasta görünmüyorsun.
hasta, işe gidemeyecek olduğum halde iyi değilsin bu halde çalışamazsın diyen ve rapor yazan bir doktor görmedim daha. bu doktorların rapor vermek için uygun görme kıstası ne merak ettim. ölü olmak mı lazım acaba veya bir yerin kırık

devlet, asla rapor yazmayın diye yazı göndermiş sağlık ocaklarına diye düşünüyorum.

veya işadamları çok şikayetçi raporlardan, ölü dahi olsa yazılmasın diye.

yaz geç ne uğraşıyorsun, bu devlete ve işadamlarına her şey müstehak. köleden eşekten farksısız zaten, doktorlar kendilerinden bilmeli bunu, çalışma şartları, maaşları ve haklar bakımından.