Sık geçen başlıklar
letonya temsilcisi olan grubun karaman ve siirt'te konser vermiş olması bence bu senenin en saçma olayı. hayır ben hayatımda gitmedim karaman ve siirt'e siz niye gittiniz hacım çok merak ediyorum.

edit: ucmaymun adlı arkadaşın uyarısıyla ekleyeyim, bunlardan ayrı olarak adıyaman'da da bir konserleri varmış, hepsi ayrı senelerde bi de. ayrıca türkiye'yi baya sevmiş olacaklar ki bir de türkçe şarkı yapmışlar. daha fazla bilgiyi buradan bulabilirsiniz