Sık geçen başlıklar

kılıçdar ve rte tokalaşırken davutoğlu'nun ifadesi 1

ekşi'de gör
tinypic yüzünden hala gormediğim ifadedir. bir dakikadır beyaz sayfaya bakıyorum.