Sık geçen başlıklar

recoba20 2

ekşi profili
iki kez ağır trafik kazası yaptım ve gözümü açtığımda hastanedeydim. baygın olduğum zamanlar ne beyaz ışık gördüm ne de bir azap. eğer ölseydim büyük ihtimal ölüm acısını bile hissetmeyecektim.
öldükten sonra hiçlik bana da çok mantıklı geliyor. sonunda cennet bile olsa sonsuz bir hayat istermiyim? kesinlikle hayır.
birgün ölücez ve öldükten birkaç kuşak sonra unutulup gidecez hayat bu kadar basit.