Sık geçen başlıklar

bekleyenbekleyen 8

ekşi profili
10 yıl çalışma sonucunda bende aynı şekilde çalışmamayı tercih ettim. birazda mecbur kaldım diyeblirm. çünkü bilmediğim bir şehirde prematüre bir bebekle tek başınaydım. biraz okul-kreş çağına gelince bazı sektörlerde kısa kısa çalıştım ama bir türlü düzenli hakkımı veren bir firma bulamadım. evden yapabileceğim tüm işleri yaptım minnig dahil. bir şekilde para kazandım. hatta tencerelerle yemekler bile sattım. canım istedi ikinci çocuğu yaptım. varken yedik yokken evde oturduk. bende isterdim güzel bir şirkette yada devlette olayım ama kısmetim yoktu(.kpss 83-80-77 puanla atanmadım) evdeyim diye boş durmuyorum tabi ki ikinci el al-sat yaparak, borsa-coin vs yolumu buluyorum ihtiyaçlarım için eşimden pek para istemiyorum. gelecek için bireysel emeklilik ve temettü emekliliği için dişimden tırnağımdan arttırıp yatırıyorum. not: deu iktisat mezunu. kadınları aşağılamaya gelenlere boydan....