mr için sabahın 5:00 inde hastaneye gittik. 3 ay önce randevu almıştım.
Sık geçen başlıklar
bekleyenbekleyen 8
ekşi profilitabi canım hafızlık kuran kursuna verip 15 yaşındayken 30+ bir adama 2.3. hanım olarak verseydi en vatansever en dindar en adam olurdu.
10 yıl çalışma sonucunda bende aynı şekilde çalışmamayı tercih ettim. birazda mecbur kaldım diyeblirm. çünkü bilmediğim bir şehirde prematüre bir bebekle tek başınaydım. biraz okul-kreş çağına gelince bazı sektörlerde kısa kısa çalıştım ama bir türlü düzenli hakkımı veren bir firma bulamadım. evden yapabileceğim tüm işleri yaptım minnig dahil. bir şekilde para kazandım. hatta tencerelerle yemekler bile sattım. canım istedi ikinci çocuğu yaptım. varken yedik yokken evde oturduk. bende isterdim güzel bir şirkette yada devlette olayım ama kısmetim yoktu(.kpss 83-80-77 puanla atanmadım) evdeyim diye boş durmuyorum tabi ki ikinci el al-sat yaparak, borsa-coin vs yolumu buluyorum ihtiyaçlarım için eşimden pek para istemiyorum. gelecek için bireysel emeklilik ve temettü emekliliği için dişimden tırnağımdan arttırıp yatırıyorum. not: deu iktisat mezunu. kadınları aşağılamaya gelenlere boydan....
allah'tan kadın değil yoksa bulaşık, çamaşır, yemek, ütü çocukların ödevietkinliği falanda eklenirdi listeye.
bu tarz konuşmalar geçiyorsa zaten kadın veya erkek o evlilik olmaz. evliliğin ne olduğunu bilmiyorsanız evlenmeyin . o ne öyle şirket mi kuruyorsunuz? 17 sene oldu evleneli aramızda kuruş lafı geçmedi. bütçe bellidir. ortaktır. ayak yorgana göre uzatılır.
kadınların çökmesi başlığında erkeklerin ağlaması çok ilginç.
sanıyorsunuz ki avrupa şartlarında yaşıyor kadınlar da rahatlıktan çöküyorlar.
sanıyorsunuz ki avrupa şartlarında yaşıyor kadınlar da rahatlıktan çöküyorlar.
bu pkk'lı piçleri sadece akpliler önemsiyor. nerede bi demeç verseler akpliler hemen bulup izleyip haaa öyle mi demiş böyle mi demiş diye gündem yapıyorlar.
10 yıl önceydi 3 yıl oto sanayide sigorta hasar sorumlusu olarak çalıştım. nelere şahit olduğumu yazsam roman olur. çakal tanımı biraz sevimli kalıyor.